Jeugdwerk 16+ is een programma voor jongeren van 16 jaar en ouder. Tieners volgen tot hun 16e Natanja II en zijn daarna welkom bij ons. Samen met de jongeren organiseren we gezellige ontmoetingsmomenten en tijd met God. We trappen het seizoen af tijdens het startweekend met een gezellige activiteit en een preekbespreking met de andere groepen. Daarna hebben we een redelijk vast programma.

Op vrijdag zijn de jongeren na catechisatie welkom in de kelder van de kerk. Je kan nog even napraten over catechisatie, of samen met anderen een potje poolen, darten of andere spelletjes spelen. Voor deze vrijdagavonden is er ook een activiteitencommissie. Een groepje met wat leiding en jongeren die leuke activiteiten bedenken. We doen af en toe samen een spel zoals wie is de mol, darttoernooi, pubquiz of andere leuke dingen. Je mag natuurlijk ook zelf met ideeën komen!

Op zaterdag gaan we ongeveer eens per maand iets buiten de kerk doen. Denk aan bowlen, schaatsen of de grote favoriet: karten.

Zondagavond staat in het teken van tijd met God. Ongeveer twee keer per maand is er na de avonddienst een bijbelstudie. Deze vindt ook plaats in de kelder van de kerk onder het genot van koffie, thee en wat lekkers. De zondagleiding maakt deze bijbelstudie samen met de jongeren. Elke keer staat er een ander thema centraal.

Elk jaar gaan we ook samen op kamp. Het eerste weekend van de herfstvakantie. Wij gaan van vrijdagavond tot maandagmiddag, maar als je in de knoop komt met je werk/studie kan je ook een deel van het kamp aansluiten.

Wil je op de hoogte blijven van onze activiteiten, dan kan dat op de volgende manieren. Je kunt toegevoegd worden in de 16+ groepsapp, ons volgen op Instagram (@jeugdwerk_ehk) of voeg jezelf toe aan de groep 16+ in de EH-kerkapp. Heb je vragen, mag je ook altijd contact opnemen met de leiding:

Vrijdag: Almert Polinder, Dieneke van Vliet, Marien Buitenhuis, Mariëlle Bik
Zondag: Rianne Schreurs, Rens-Jan Nanninga, Bernd Eshuis, Kees van der Blonk

We hopen je gauw een keertje te zien!
Groetjes de leiding van de 16+