Om de kerkdienst te kunnen zien en beluisteren is een inlogcode nodig voor de video uitzending via Kerkdienstgemist. Deze inlog voor Kerkdienstgemist kunnen de Kerkrentmeesters NIET voor u aanmaken. De aanvraag voor toegang via een inlogcode dient u zelf te doen via de website Kerkdienst Gemist. U heeft die inloggegevens later telkens nodig om in te loggen.

Het werkt als volgt:

1. Ga naar Kerkdienstgemist.nlen maak een account aan via aanmelden(inlog goed onthouden);
  2. Log vervolgens via dat account in bij Kerkdienstgemist via inloggen;
  3. Ga op Kerkdienstgemist naar onze gemeente (Gelderland, Apeldoorn, EH Kerk)
  4. Daar ziet u onze gemeente staan, klik de gemeente aan en vraag daar vervolgens om toegang;
  5. Dan komt er bij het CvK een toegangsverzoek binnen;
  6. Dan kan het CvK vervolgens accepteren.
  7. Vanaf dat moment kunt u gebruik maken van de beelduitzending door in te loggen

U vindt meer informatie in een Kerkdienst Gemist – handleiding.

Overigens is de videoverbinding alleen beschikbaar gesteld voor leden van de gemeente.