In het winterseizoen van 2015 zijn 20+ avonden gestart. Deze avonden voor jongvolwassenen (leeftijd ongeveer 20-25 jaar) worden 1 keer per maand georganiseerd op zaterdagavond in de gemeentezaal van de kerk. Kenmerkend voor de 20+ avonden zijn zowel ‘kennisoverdracht’ als ‘ontmoeting’. Thema’s rond apologetiek (geloofsverdediging), christelijke filosofie en ethiek worden ingeleid door een spreker aan wie daarna plenair vragen gesteld kunnen worden. Elke avond is er een andere spreker zodat de invulling van de avonden zeer gevarieerd is. Naast een inhoudelijk gedeelte is er voldoende ruimte voor gezelligheid onder het genot van een hapje en een drankje.

Preekbespreking voor jongeren

Zondag 20 november na de avonddienst vindt de volgende Bijbelstudie voor de 20+ plaats in de gemeentezaal. We gaan verder in het boekje “In Zijn spoor” van ds. Van der Veen. Voor het eerst of opnieuw: je bent van harte welkom! Tot dan!

Namens de 20+ commissie,
Lisa Veldhuis