Iedereen tussen de 5 en 12 jaar die wil zingen tot eer van God is welkom bij kinderkoor Benaja. De repetities vinden plaats op iedere maandagavond (m.u.v. de schoolvakanties) van 18.15 tot 18.45 uur in de Eben-Haëzerkerk. Dirigente is Meta Hovius, voorzitter is Connie de Vries.

Nieuws vanuit Benaja:

Benaja geeft concert

Op 15 oktober hopen wij, dankbaar en blij, samen met u ons feestelijk jubileumconcert te houden.

Ter gelegenheid van een jubileum van zowel kinderkoor Benaja als onze dirigent Meta Hovius – van den Berg. Ontzettend fijn dat we weer mogen optreden na een periode van bijna twee jaar.

Veertig jaar geleden was het allereerste lied dat geoefend en gezongen werd ‘Stel mijn vertrouwen op de Heer mijn God’. Daar is al die veertig jaar niets aan veranderd. Want ‘Groot was uw trouw, o Heer’, door al die jaren heen.

Heel wat kinderen hebben door de jaren heen van Meta’s muzikale talenten mogen genieten. De eerste koorleden van 1982 zijn inmiddels tussen de 46 en 52 jaar. Onvoorstelbaar toch! Meta heeft een mooi, feestelijk en afwisselend programma in elkaar gezet. Muzikale medewerking deze avond verlenen de volgende speciale gasten:

• 10ergroep Jojada o.l.v Meta Hovius – van den Berg
  • Marcel & Lydia Zimmer
  • Rieneke Wassink (dwarsfluit)
  • Evert van Daalen (gitaar)
  • Herbert van Daalen (piano/keyboard)

Allemaal hartelijk welkom om 19.00 uur in de Eben-Haëzerkerk aan de Zonnedauw 8 in Apeldoorn.

Het programma zal ongeveer 1 uur duren.

Ook het volgende willen we nog graag onder de aandacht brengen. Draagt u/ draag jij Kinderkoor Benaja een warm hart toe en wil je ook graag wat muzieknootjes bijdragen in de onkosten? Dan kan dit eenvoudig via onderstaande QR-code of op bankrekening NL78INGB0005485809 t.n.v. Kinderkoor Benaja. Hartelijk dank voor uw/jouw bijdrage

Wij zien ernaar uit om samen met jullie ons jubileum te vieren,
kinderen, dirigent en bestuur van kinderkoor Benaja