Als gemeente vinden we de jongeren in onze kerk ontzettend belangrijk. Hiervoor is het Jeugd Pastoraal Team samengesteld. We willen graag weten hoe het met je gaat en je helpen bij vragen die je hebt. We zien je en we willen er graag voor je zijn.
Hoe doen we dat? Als je 13 jaar wordt, ontvang je (rond je doopdatum) van ons een kaartje. Daarna wordt je gebeld door iemand van het JPT om eens een keertje iets af te spreken. Het is de bedoeling dat wij de komende jaren een paar keer contact met je hebben. In ieder geval rond je 15e en 17e jaar. Je mag ons zelf natuurlijk ook altijd aanspreken bij de kerk of ons mailen als je het ergens over wilt hebben.

Gewoon als je iets kwijt wilt, vragen hebt etc. Ben je nieuwsgierig geworden? Vraag dan eens aan iemand die sinds september 13 is geworden hoe het was. Als je uitgebreidere informatie wilt, ligt er een foldertje bij de ingang van de kerk, met de tekst: “Contact met jou”.

Hartelijke groeten van het JPT