Opvoedkring 0-10 jaar

Ieder najaar is er in de kelder van de kerk de opvoedkring voor ouders van kinderen in de leeftijd van 0-10 jaar. De twee avonden zijn vrij toegankelijk en worden geleid door een spreker of spreekster. De thema’s variëren, maar hebben allemaal betrekking op de (geloofs)opvoeding.
Vanwege corona is er al geruime tijd geen opvoedkring geweest, maar in het voorjaar hopen we weer samen te komen. Op donderdag 31 maart 2022 hoopt Alice Methorst een avond te verzorgen met het thema: “Zo kun je mij bereiken”.
Iedereen is uniek. Iedere ouder wil niets liever dan goed contact met elk kind. Tegelijkertijd schuurt dat soms met de dagelijkse praktijk. Tegemoetkomen aan de behoefte van onze kinderen kan een uitdaging zijn. Deze avond ontdekken we dat de manier waarop we iets zeggen van invloed is op het contact met onze kinderen.
Rond 19.30 uur staan koffie en thee klaar in de kelder van de kerk. Van harte welkom!

Eerdere workshops waren:

• “De plaats in de kinderrij”, Dineke Groeneveld, maart 2020
  • “Family Talk”, Raise Up, oktober 2018
  • “Sterk en moedig”, Raise Up, november 2018
  • “Jij bent uniek!”, Elisabeth van Seventer, oktober 2017
  • “Geloofsopvoeding”, Willemijn de Weerd, november 2017.

Organisatie / info
Opvoedkring 0-10 jaar Hart voor het kind,